18.10.07

Δύσκολες ώρες

Δεν προλαβαίνω ούτε να σκεφτώ, περνάω δύσκολες ώρες.
Νιώθω σαν το σκυλί του Παβλόφ εκείνο με την κομμένη ουρά, στο πίσω δεξιά κλουβάκι, ναι αυτό που δείχνει τα δόντια του αλλά μόλις χτυπά το κουδούνι, κυλιέται στο πάτωμα και παρακαλάει. Τόσο μαλακισμένο σου λέω.

Στη δουλειά βιώνω σουρεάλ καταστάσεις.
Ο gay δηλωμένος συνάδελφος μου είπε πως θέλει να μου κάνει παιδί καθώς θεωρεί ότι έχω το τέλειο σώμα και πνεύμα κι επιμένει πως δεν είναι πλάκα, το έχει σκεφτεί σοβαρά. Προς απάντησή του, βγήκα στον 14ο όροφο στο πάραθυρο και απείλησα να πέσω.

Στη προσωπική μου ζωή πιο ρεάλ δε γίνονται.
Περισσότερα δε θέλω να πω, αυτή τη στιγμή το ζω και όταν ζω κάτι δεν το σκέφτομαι, δεν το αναλύω, μετά όμως ευχαρίστως το ξεκατινιάζω. Μετά, που είναι αργά βέβαια.

Στη φανταστική μου ζωή πίνω μαρτίνι δίπλα στην τεράστια πισίνα μου.
Κι αυτός ο ηλίθιος πιτσιρικάς που καθαρίζει σήμερα έχει έρθει με μαγιό ενώ του έχω τονίσει χίλιες φορές πως δεν θέλω να φοράει απολύτως τίποτα. Σκέφτομαι να τον τιμωρήσω με παθιασμένο σεξ και προχωρώ προς το εσωτερικό του σπιτιού για να φορέσω κάτι πιο ανάλαφρο.

11 σχόλια:

George είπε...

Μην πάς μωρέ..φώναξε τον υπηρέτη σου να στο φέρει...

fresco είπε...

Είναι γεγονός ότι περνάς δύσκολα...

Από τη μία ο gay από την άλλη τα προσωπικά σου (ποιός σε βασανίζει άραγε;)...τι να κάνεις κι εσύ...

Στη φανταστική ζωή σου τα πας καλά πάντως...έχεις "πιαστεί" που λέμε!....κι εγώ στη δική μου, κάπως έτσι τα περνάω...πλαί στην πισίνα, με το μπλε τζόννυ στο κρυστάλλινο ποτήρι και 7 γυμνά κουνελάκια να κολυμπάνε ύπτιο...!!!

τα λέμε... ;-)

Oh fuck it! είπε...

@george

welcome! Ακολούθησα τη συμβουλή σου στο περίπου. Ζήτησα από τον υπηρέτη να με γδύσει....

@fresco
μια χαρά ζωή περνάς κι εσύ. Μόνο ύπτιο τα κουνελάκια? όχι μακροβούτια? κάπως πρέπει να σηκώνεται λίγο το κωλαράκι στην επιφάνεια ;-) σ'αφήνω γιατί σήμερα έχω κηπουρό!

George είπε...

pool boy, κηπουρός....ο αλβανός για τα μερεμετια στην βίλλα πότε βλέπεις να έρχεται??

fresco είπε...

@ Oh fuck it!

για την "πίσω όψη" φροντίζουν οι υποβρύχιες κάμερες...μην ανησυχείς...

;-)

Oh fuck it! είπε...

@george
όταν χαλάει κάτι στη βίλα, δεν κάνω ποτέ μερεμέτια,απλά αγοράζω άλλη!

@fresco
ήμουν σίγουρη πως τα έχεις φροντίσει όλα...

fresco είπε...

@ Oh fuck it!

σε τέτοια "φλέγοντα" ζητήματα, είμαι ΠΑΝΤΑ κατάλληλα προετοιμασμένος...

και στην πραγματική και στην φανταστική μου ζωή... ;-)

fresco

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Μήπως να το αλλάξεις το όνομα και από fresco να το κάνεις hugh Hefner?

fresco είπε...

@ Θυμήσου πως με λένε...

Βρε καλώς την...

Όχι, το όνομα δεν πρόκειται να το αλλάξω...Δεν είμαι εγώ σαν τον Hugh ρε'συ...Εγώ κατά βάθος είμαι των αισθημάτων...

Βέβαια δεν θυμάμαι αν αυτό είναι στην πραγματική ή την φανταστική ζωή... ;-) ... εσύ τι πιστεύεις;

fresco

p.s. τη διάβασες την απάντηση μου στο post "άνδρες...";

Oh fuck it! είπε...

Σας άφησα να περιμένετε αλλά μια χαρά τα βρήκατε όσο έλειπα...

@Θυμήσου πως με λένε
ζει ακόμα ο χιου χέφνερ? και κυρίως το ερώτημα δεν είναι αν ζει, αλλά αν ζει, μπορεί και κάνει σεξ? Θαύμα!

@fresco
κατά βάθος... αλλά η κάμερα, κάμερα ;-)
εγώ πάλι δεν είμαι των αισθημάτων, δεν είμαι των αισθημάτων, δεν είμαι των αισθημάτων, το είπα τρεις φορές μπας και το πιστέψω. Το πίστεψα (για σήμερα)

fresco είπε...

@ Oh fuck it!

Που έμαθες εσύ για την κάμερα....;;; ;-)

Δεν είναι κακό να είσαι "αισθηματίας" (αντίθετα με ότι έλεγε ένα παλιό τραγούδι)...ειδικά για τις γυναίκες...να μην υπάρχει περίπτωση να φάμε και κάνα κέρατο ρε παιδί μου...γιατί οι άντρες τις περισσότερες φορές την πατάνε...βρε, λες να είχε δίκιο το τραγούσι τελικά...

μπερδεύτηκα...

cu
fresco