7.10.07

Νόμισμα και κέρατο


Κάθε νόμισμα έχει δυο πλευρές, ενώ το κέρατο έχει τρεις.

Όταν κερατώνεις κάποιον/α, κατά 99% δεν αισθάνεσαι τύψεις. Έχεις πολλές καλές δικαιολογίες για τον εαυτό σου, άψογες άμυνες απέναντι στην όποια ηθική σου, όπως για παράδειγμα, "με πιέζει πολύ", "είναι ανασφαλής και με τη συμπεριφορά του/της με ωθεί προς την αντίθετη κατεύθυνση", "έχουμε χαλαρή σχέση" κι άλλες τέτοιες.

Όταν κερατώνεις κάποιον/α, κατά 99% του/της λες εκπληκτικά ψέμματα, τόσο καλά που στο τέλος αυτοχειροκροτείσαι για την ικανότητά σου να εφευρίσκεις συνέχεια ιστορίες, του τύπου "πέθανε ένας συνάδελφος, θα τον κλαίμε όλο το βράδι", "ο κολλητός μου χωρίζει, θέλει υποστήριξη", "η θεία μου έχασε τον σκύλο της, έψαχνα όλο το σ/κ να τον βρω" κ.ο.κ.

Όταν κερατώνεις κάποιον/α, κατά 99% την περίοδο του κερατώματος σου φταίει ακόμα και ο αέρας που αναπνέει. "Δουλεύεις πολύ κι εγώ θέλω να βγαίνω", "είσαι ζηλιάρα/ης και με ενοχλείς", "είσαι γκρινιάρης/α και μου τη σπας", "έχω βαρεθεί τη ρουτίνα σου" κλπ.

Όταν κερατώνεις κάποιον/α, κατά 99% λες ψέμματα και στον τρίτο άνθρωπο. "Δεν την αντέχω την τρελή, αύριο χωρίζω","είσαι όλα όσα ήθελα, είμαι πολύ τυχερός/ή", "είναι πολύ μαλάκας, θα τον αφήσω σιγά σιγά γιατί φοβάμαι", "η σχέση μας είχε φτάσει στο τέλος της", "αύριο δε μπορώ, θα φάω με τους γονείς μου", όταν ο τρίτος άνθρωπος αρχίζει να έχει απαιτήσεις.

Όταν κερατώνεις κάποιον/α, κατά 99% δε θες να χωρίσεις. Απολαμβάνεις τη σιγουριά ενός γάμου/σχέσης, αλλά ικανοποιείς και την ανάγκη σου για λίγο excitement και έντονες συγκινήσεις.

Όταν κερατώνεις κάποιον/α, κατά 99% χωρίζεις μόνο όταν σε πιάσουν στα πράσα και για να μην το κουράζω, κατά 99% ζητάς συγνώμη, παρακαλάς, προσπαθείς να εξηγήσεις "δεν είναι αυτό που νομίζεις", το αρνείσαι κατηγορηματικά, το παλεύεις με κάθε τρόπο γιατί δε θες να βγεις ο μαλάκας που τον πιάσανε.

Το μόνο σίγουρο είναι πως όταν κερατώνεις κάποιον/α, κατά 100% δεν είσαι σίγουρος για αυτόν/ή. Δεν ξέρεις αν τον θέλεις στη ζωή σου, αν θέλεις να κάνεις παιδιά μαζί της, να φτιάξεις εξοχικό μαζί του, να πας διακοπές κι άλλα τέτοια ζωτικής σημασίας θέματα.

Όποιος διαβάζει αυτό το μπλογκ, που σιγά μην είναι και πάνω από τρεις μαζί με μένα, μπορεί να αναρωτηθεί και δικαίως, δε διαφωνώ, για το πόσο ειδήμων είμαι. Θεωρώ λοιπόν ότι είμαι, γιατί υπήρξα σε όλες τις πλευρές και μάλιστα εν γνώση μου.

Τα είχα με τύπο που ήταν δεσμευμένος με άλλη.
Σε άλλη χρονική στιγμή, κεράτωνα τον επί τριετίας φίλο μου.
Σε άλλη φάση, με κεράτωνε ο άντρας που θα παντρευόμουν σε λίγους μήνες.
Εν ολίγοις, υπήρξα και η πέτρα του σκανδάλου για άλλο ζευγάρι, η "πουτάνα" για τον τότε φίλο μου και το "θύμα" που έτρωγε το κέρατο στην τελευταία περίπτωση.

Έχω καταλήξει στο εξής συμπέρασμα πια. Το κέρατο είναι ελκυστικό, συνήθως δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, σπάνια ο τρίτος άνθρωπος είναι καλύτερος από αυτόν που έχεις, όμως οι συνθήκες σε κάνουν να τον/την βλέπεις θεό/ά. Ποιές συνθήκες; αυτές που προκύπτουν από την καθημερινότητα μιας σχέσης, την κούραση των υποχρεώσεων και σίγουρα, τη συνήθεια. Ενώ ο/η "άλλος/η" είναι πάντα φρέσκοι, έτοιμοι για όλα, πρόθυμοι και χαρωποί. Γιατί άραγε; Γιατί τους βλέπεις μόνο μετά από ραντεβού. Έχουν όλο το χρόνο να ετοιμαστούν, να αφήσουν πίσω τους δουλειά, σκέψεις, προβλήματα και βάλε και τη συγκίνηση που φέρνει το κρυφτούλι, το ραντεβού πηγαίνει πρίμα.
Μου φαίνεται οξύμωρο να το έχω ζήσει από όλες τις πλευρές του. Κάποιος θα έλεγε ότι πλήρωσα τις μαλακίες μου, εγώ λέω πως ρόδα είναι και γυρίζει. Άλλωστε το κέρατο, δεν είναι ολυμπιακό άθλημα ώστε να χρειάζεται να έχει κανείς εξαιρετικά ταλέντα, όλοι μπορούν να το κάνουν. Τόσο εύκολο στην αρχή, τόσο ευχάριστο στην πορεία, τόσο δυσάρεστο στο τέλος. Από όλες τις πλευρές.

Δε θα ξεχάσω το μαλάκα που δε χώρισε για μένα. Είχα απαιτήσεις και έπαψα πια να είμαι το "τέλειο μωρό". Αυτός γύρισε στην άλλη κι εγώ έμεινα μαλάκας.
Δε θα ξεχάσω τον φίλο που κεράτωνα, κυρίως το βλέμμα του όταν το έμαθε. Πριν φύγει είπε "κρίμα περνάγαμε καλά" κι όταν αργότερα, μου πέρασε η τρέλα για τον άλλο, ήξερα πως είχε δίκιο. Τα σκάτωσα και έμεινα μαλάκας.
Δε θα ξεχάσω κι αυτόν που με κεράτωνε σχεδόν από την αρχή της σχέσης, αλλά εγώ το έμαθα λίγο πριν το γάμο. Ήμουν τόσο ευτυχισμένη στην άγνοιά μου και πάλι βγήκα μαλάκας.

Ψέμματα, μοναδικές στιγμές, στρατηγικές, σκηνές και κλάματα, μυστικά και ξενοδοχεία, μια λεπτή γραμμή τα χωρίζει όλα. Και τελικά, δεν παίζει κανένα ρόλο σε ποια πλευρά είσαι, γιατί και στις τρεις περιπτώσεις, χάνεις. Ενώ στο κορώνα γράμματα, έχεις πάντα 50% πιθανότητα να κερδίσεις. Ένας πολύ μεγαλύτερός μου φίλος και μάλιστα σούπερ γκόμενος στα νιάτα του, αλλά ακόμα και σήμερα, κάποτε μου είπε ότι έχει καταλήξει σε ένα συμπέρασμα: και την πιο ωραία γκόμενα, κάποιος ήδη έχει βαρεθεί να την πηδάει. Το δικό μου συμπέρασμα: η αγάπη είναι μεγάλη απάτη, καλύτερα κυνήγα το νόμισμα και για όποιον δεν κατάλαβε, τα λεφτά.

6 σχόλια:

fresco είπε...

Είναι τυχαίο που το νόμισμα της απιστίας έχει 3 όψεις, όπως 3 είναι και οι "pleasure holes" μιας γυναίκας; Κουφή σκέψη, αλλά 1.30 το βράδυ και ενώ είμαι από τις 8 το πρωί στο τρέξιμο, δεν περίμενα και κάτι καλύτερο από τον εαυτό μου...

Πάντως εγώ είμαι υπέρ των επιχειρήσεων "καθαρά χέρια"...Δεν μου κάνεια πια μία γυναίκα...χωρίσα...Ίσως είναι ότι δεν έχω βρεθεί και σε τόσο μακροχρόνια σχέσξη (χρόνια που λες εσύ...). Το χειρότερο για τον άντρα είναι όταν τρώει το κέρατο...Δεν το παλεύει με τίποτα, ειδικά αν αυτός ήταν πιστός...Παρ'όλα αυτά αν ποτέ μου συνέβαινε (λες να μου έχει συμβεί;!!!) εγώ θα ήθελα να το μάθω...Εννοείται βέβαια ότι -σε όποια φάση της ζωής μου κι αν βρισκόμουν- η σχέση αυτή είχε τελειώσει...

"Μια φορά μονάχα φτάνει / να ραγίσει το γυαλί" που έλεγε και ο μεγάλος πουλόπουλος...

Ανώνυμος είπε...

Ό,τι δεν ξέρεις, δεν σε πληγώνει. Κι αν νομίζεις ότι θέλεις να ξέρεις, αφού μάθεις, μετανιώνεις. Ακόμη κι αν δεν μετανιώνεις, δεν ξεχνάς, κι έτσι στο πρώτο ανυπεράσπιστο θύμα εκδικείσαι.

Αμπελοφιλοσοφίες, δηλαδή...

Monsteraki μου έλειψες. Welcome back!

Oh fuck it! είπε...

@Fresco

μ' άρεσε που πήρες σαν δεδομένο το "3 όψεις", αν και πρόκειται για μια υπόθεση. Όσο για τα pleasure holes της γυναίκας... και γαμώ τους συνειρμούς, μήπως γνωριζόμαστε;;; Α και το κέρατο, μην αυταπατάσαι, είναι καθαρά θέμα χρόνου να συμβεί σε όλους. Κι από τις 3 όψεις!

@Karpouzi
Πολύ σωστή σε βρίσκω, η άγνοια λυτρώνει με απλά λόγια. Σου έλειψα; ετοιμάσου για μεγάλα τερατουργήματα!

fresco είπε...

@ oh fuck it!

Κοίταξε, η θεωρία σου -τη στιγμή που διάβαζα το post- μου φάνηκε αρκετά σωστή...Λες άμα το ξαναδιαβάσω να αλλάξω γνώμη...Μπααα...

Ο συνειρμός για τα pleasure holes (καλώς ή κακώς εσύ θα μου πείς) ήταν ο πρώτος που μου ήρθε στο μυαλό, μιας και οι γυναίκες είστε καλύτερες στο να απατάτε...Έχει γεμίσει το κεφάλι μου ιστορίες από άντρες που τους τα φορούσαν και δεν παίρναν χαμπάρι...Η γυναίκα όλο και κάτι θα ψυλλιαστεί...Ή τουλάχιστον έχει πάντα στο μυαλό της -κακώς- ότι ο άντρας είναι έτοιμος να απατήσει ανά πάσα στιγμή...Τώρα για το "θέμα χρόνου", το έχω ξανακούσει και μάλιστα μου θυμίζεις μια γνωστή μου που μου το λέει συχνά...Το "και από τις 3 όψεις" είναι που με στεναχωρεί, αν εννοείς τις pleasure holes βέβαια!!!

Τέλος, όσον αφορά το αν γνωριζόμαστε...Για να σκεφτώ...Λες;;; Δώσε μου κάποιο hint για σένα...Πάντως έχουμε δύο κοινά: 1.ξεκινήσαμε το blogging Σεπτ '07 και 2.έχουμε πονηρό μυαλό...

fresco

Oh fuck it! είπε...

Αγαπητέ fresco,
Γουστάρω τρελά οι θεωρίες μου να βρίσκουν ένθερμους υποστηρικτές. Είμαι ψωνάρα εν ολίγοις με αρχηγικές τάσεις που υποτάσσεται μόνο όταν θέλει. Αυτό υποθέτω ότι ήταν ένα κορυφαίο hint.
Όντως τα κοινά μας είναι αυτά που αναφέρεις, θα προσθέσω τη λέξη hint και η μόνη ως τώρα εμφανής διαφορά μας είναι το πλήθος των pleasure holes. Μου αρέσει που ανακαλύπτουμε ο ένας τον άλλο, ήδη σε έβαλα στα λινκς μου, οπότε και επισήμως είσαι (συν)δεσμος.

fresco είπε...

@ oh fuck it!

Ο (συν)δεσμος μας είναι πλέον επίσημος...Με e-παππά και e-κουμπάρο...! Σε έβαλα και εγώ στα link μου και στα rss feeds...Μέχρι τώρα σε έιχα μόνο στα bookmarks...Κάτι σαν κρυφό (συν)δεσμο... ;-)

Είμαι εν αναμονή νέων θεωριών σου για να τις υποστηρίξω! Όσο για την υποταγή, αυτά θα τα πούμε άλλη φορά...