20.11.07

Bloody Tuesday


Οι περισσότεροι μισούν τις Δευτέρες, γκρινιάζουν συνέχεια από το πρώτο "καλημέρα" και στάζουν ολόκληροι από αρνητική ενέργεια, επηρεάζοντας τα ήδη αυξημένα της επίπεδα στο γραφείο μου. Η εικόνα τους θυμίζει μελλοθάνατο που ακούει τους δεσμοφύλακες να πλησιάζουν το κελί του αλλά δε μπορεί να αντιδράσει πέρα από το να αρχίσει να χτυπάει μανιασμένα τα κάγκελα, ενοχλώντας και τους υπόλοιπους. Κι επειδή misery loves company που λέει και ο καλλιτέχνης της φωτογραφίας, στο διάβα τους συμπαρασύρουν κι όσους στέκονται μετέωροι στο ένα πόδι.
Όταν κάποια στιγμή πριν το μεσημέρι ξεμπλοκάρουν, προφανώς γιατί αποδέχονται το μη αναστρέψιμο του χρόνου που στο μεταξύ κυλάει, το χάνουν τελείως. Γίνονται υστερικοί και ευσυνείδητοι εργασιομανείς που τρέχουν πανικόβλητοι να προλάβουν προθεσμίες, πελάτες, διευθυντές και να αναπληρώσουν τις 2-3 ώρες που τελούσαν σε καταστολή. Μέχρι να τελειώσει η μέρα, έχουν καταφέρει να διαπληκτιστούν όλοι με όλους, να χεστούν πατώκορφα, να εκτεθούν ανεπανόρθωτα, να ρίξουν το τρελό βρισίδι, να ανταλλάξουν 3.761 φαρμακερές ματιές και να δημιουργήσουν ένα κλίμα σοκ και δέους κι έναν εργασιακό χώρο που παραπέμπει σε ναρκοπέδιο.
Κι εδώ έρχομαι εγώ και μερικοί άλλοι σαν κι εμένα που αποτελούμε σιωπηλή μειοψηφεία, όχι για άλλο λόγο, αλλά γιατί κινδυνεύει άμεσα η σωματική μας ακεραιότητα. Εμένα λοιπόν, δε με νοιάζει καθόλου που ξυπνάω νωρίς τις Δευτέρες, που πάω στη δουλειά μου πρώτα γιατί μου αρέσει και μετά γιατί πρέπει, που απεχθάνομαι το ατέλειωτο μοιρολόγι και την αγένεια όταν παντρεύονται με τον πανικό, που στο φινάλε, θέλω να δουλέψω για να μην πάρω δωράκι το απόγευμα για το σπίτι και όμως, μάταια γιατί πολύ απλά δε μ' αφήνουν.
Έχω δοκιμάσει τα πάντα. Ωτοασπίδες, αγαπημένη μουσική με ακουστικά, απόλυτο ζεν και αναπνοές, όμως δε βοηθάνε ιδιαίτερα γιατί δυστυχώς ακόμα κι αν κόψω τον ήχο, έχω αυτή την απόλυτη εικόνα του χάους να προβάλλεται σε πεδίο 360° γύρω μου, μια τέλεια εικόνα που και οι καλύτερες HD τηλεοράσεις θα ζήλευαν. Μέχρι τις 2 έχουν γίνει τα νεύρα μου κομπολόι και τότε αρχίζει η δεύτερη πράξη του έργου.
Κι αναρωτιέμαι...
Τόσο σκατά περνάνε όλοι αυτοί τα Σαββατοκύριακά τους που έρχονται δευτεριάτικα πρωΐ πρωΐ με μόνο σκοπό να κάνουν και τους άλλους έτσι; τόση μιζέρια πώς την αντέχουν μαζεμένη και ειλικρινά, πως και δεν τους έχει δηλητηριάσει μέχρι σήμερα, μπας και σωθούμε οι υπόλοιποι;
Τους μόνους που δικαιολογώ να γκρινιάζουν τις Δευτέρες είναι τα παιδάκια του δημοτικού, που μετά από ένα σαββατοκύριακο παιχνιδιού, το σχολείο τους φαίνεται κάτεργο.
Τα "παιδάκια" μεταξύ 25-40 δεν έχουν δικαιολογία, στο κάτω κάτω ας φροντίσουν να βελτιώσουν τη ζωή τους, ας φεύγουν τα σαββατοκύριακα για να έχουν κάτι να τους γεμίζει την εβδομάδα, ας το βουλώσουν στην τελική. Κι αν δε μπορούν, ας παραιτηθούν κι ας κάτσουν σπίτι τους να φτιάχνουν φασόν μπρίζες και χειροτεχνίες.
Ασταδιάλα που έλεγε και ο Ψάλτης, εγώ τι αμαρτίες πληρώνω να ξημερώνει Τρίτη και να μην έχω καμιά όρεξη να πάω να δω τα μούτρα τους;

10 σχόλια:

γ.κ. είπε...

Γράφεις η μάλλον περιγράψεις τοσο καλά
(με τόσο σφιχτο χαλαρή δομή )
ισως γιατί ξέρεις τι θέλεις να γράψεις
ισως γιατί ξέρεις τι έχεις ανάγκη να κατανοήσεις..αλλά
ακόμη και αν ο λόγος είναι διαφορετικός μου Αρέσει να σε διαβάζω.
ανυπομονώ να "γράψουμε" μαζί.
ας σκεφτούμαι το θέμα και την εκταση του κειμένου (στο περίπου)αυτήν την εβδομάδα και το κάνουμε αμέσως μετά.

Καλή νύχτα !

Oh fuck it! είπε...

Σ' ευχαριστώ Ψουξ. Στο profile μου είναι το email μου, περιμένω προτάσεις... θα σου έστελνα εγώ αλλά δεν βλέπω email στο δικό σου ;-)

γ.κ. είπε...

www.yml@in.gr

fresco είπε...

κακώς δυσανασετούν, δίκιο έχεις...

και τι θα πει Δευτέρα δηλαδή...;

κάθε μέρα που είμστε γεροί πρέπει να την χαιρόμαστε...ο κόσμος έχει και σοβαρότερα προβλήματα από τις κακοκεφιές του καθένα που στραβοκοιμήθηκε...

bye-bye (συν)δεσμε!!!!....( καιρό έχω να το πω αυτό ;-) )

Ανώνυμος είπε...

Αχ... Πάλι καλά που είναι έτσι οι Δευτέρες τους. Για φαντάσου να ήταν έτσι οι Παρασκευές τους. Τι σαββατοκύριακο με νεύρα τσατάλια θα περνάγαμε...
Για την πρόταση του Ψουξ, σου έχω στείλει mail...

gasireu είπε...

ο πίνακας είναι ποιού?
εξαίσιος....

Suspect είπε...

πιθανως θα πρεπει να αναπτυξεις μεγαλυτερες αντιστασεις για να μην επηρεαζεσαι..

Oh fuck it! είπε...

Καλησπέρα σε όλους

Ψουξ
έχω σκεφτεί κάτι, αν θες το ξεκινάμε απόψε ή μπορεί να γίνει και αύριο.Τι λες;

fresco
γκρίνια λέμε... προετοιμάζομαι ήδη ψυχολογικά για την αυριανή δευτέρα!

Καρπούζι
είδα καθυστερημένα το email σου. Είμαι μέσα, απόψε ή αύριο, μην το καθυστερήσουμε άλλο, θα έχει πολύ ενδιαφέρον ;-)

Gasireu
καλωσήρθες. Ο πίνακας είναι του Richard Salcido κι έχει τίτλο Misery Loves Company. Καταπληκτικός τύπος, αν σου άρεσε αυτό το έργο, ψάξε να δεις κι άλλες δουλειές.

Suspect
πόσο να αντισταθείς πια και σε πόσα και πόσους; Στο τέλος θα ξεχάσω και το λόγο αντίστασης! Το παλεύω πάντως...

Ανώνυμος είπε...

μολις γύρισα και βγαίνω για μία παράστση -αυριο mail;

Oh fuck it! είπε...

Οk Ψουξ!